Wiosenne candy w Chatce Margot

Zaczęło się od tego, że Magazyn Piękno i Pasje
zorganizował konkurs "Pasjonujące strony życia".
Okazało się, moja Chatka znalazła się wśród dziesięciu
wybrańców jury konkursu.
Jednak tylko jedna osoba przejdzie do następnego etapu...
Ważne są głosy (lajki, udostępnienia, komentarze)

Gdyby nie Agatka z Agatownika nie wiedziałabym,
że zostałam jedną z dziesięciu... Dziękuję Ci Agatko jeszcze raz :)
Dziękuję również wszystkim, którzy już oddali na mnie swoje głosy!
Jest mi bardzo miło i przyjemnie, że kibicujecie moim patchworkom :)
Konkurs wciąż trwa i wciąż można oddawać swoje głosy na mnie
i na inne bardzo utalentowane osoby...
Dla wszystkich tych, którzy we mnie wierzą i do końca marca
oddadzą swój głos na Chatkę Margot
postanowiłam zorganizować w podzięce Wiosenne Candy.
Spośród wszystkich głosujących rozlosuję
komplecik wiosenny: zająca i makatko-podkładkę herbacianą
Losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się 1 kwietnia.
Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy!

Poniżej zdjęcia zachęcające ;)




Pozdrawiam Was serdecznie!
Margot











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...

Witamina N